یزدفردا: پروژه‌های محرومیت‌زدایی به ارزش بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های ریگان و گنبکی استان کرمان بهره‌برداری شدند.

به گزارش یزدفردا: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز (سوم مهر ماه) در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نواحی شرق استان و مسئولان محلی برگزار شد، از بهره‌برداری مجتمع آبرسانی (آب باریک) در شهرستان گنبکی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این پروژه با اجرای ۲۶ کیلومتر لوله‌گذاری، ۲۳ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

سردار محمدعلی نظری از ساخت ۲۳ باب خانه برای محرومان در پنج روستا با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی سپاه ریگان خبر داد.

وی با بیان اینکه امروز سه باب مدرسه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال افتتاح شد، اظهار کرد: ۵۱ باب خانه برای محرومان توسط گروه‌های جهادی در ۹ روستا با هزینه ۱۰ میلیارد ریال تعمیر و بازسازی شده‌اند.

او از تهیه و توزیع ۴۵ عدد مخزن آب در هفت روستا و ساخت ۷۹ چشمه سرویس بهداشتی در ۲۱ روستا به ارزش شش میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۲۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر، کیف و کفش با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال بین دانش آموزان مناطق محروم و صعب‌العبور شهرستان‌های ریگان و گنبکی توزیع شد.

امروز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه برج معاذ شهرستان فهرج پروژه بزرگ آبرسانی افتتاح شد و ۱۸ روستا از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این‌باره گفت: این پنجمین پروژه در شهرستان فهرج است که با تلاش بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی، سپاه شهرستان و آبفا اجرا شده و بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال برای این پروژه آبرسانی هزینه شده است.

وی اظهار کرد: به همه روستاهای دچار تنش آبی شهرستان فهرج رسیدگی و مشکل حل شده و اگر جایی مشکل باشد، به علت معیوب بودن سیستم آبرسانی است که به‌زودی رفع خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا